Monday 18 February 2013

Untuk orang perantauan.

Hari ni.
18 Februari 2013.

" I was going to give you a  chocolate cake but I already ate it "

Lol. Happy Birthday. Penat la wish everyear tapi kau tak pernah reply. Tapi dis year, aku buat entry khas untuk kau. Kalau ade rezki, kau baca. Kalau tak, nasib lah...

Hmm nak cakap apa je? Haha takde idea wey. Nak buat video untuk kau, tapi tak sempat la. Nanti ramai pulak peminat aku serbu. Hihihi.

Aku takde hadiah nak bagi pon. Takde Al-Mathurat nak bagi. Takde cokelat nak bagi dah.
Nak wish untuk kau, cepat lah balik Malaysia. Haha. Semoga jadi anak yang bertambah tambah soleh. Kalau dah nak kahwin, pastikan aku dapat kad dulu tau!

Kau jangan salah paham.
Cukup lah kawan kawan aku je salah paham. Haha.

Aku harap kau dapat hadiah special berupa tepung, telur, air milo basi dan sebagainya.
Hopefully macam kau buat dekat membe kau tuh.

Kbai. Assalamualaykum.




No comments:

Post a Comment