Friday 13 April 2012

Kawan sekolah.

Assalamualaikum.

Nak dipendekkan cerita, aku rindu gila kat kawan-kawan sekolah aku!
Nak masuk zaman sekolah balik. Please!!!

Tadi pergi ziarah ustazah dekat sekolah kejap. Jumpe la adik-adik ni.
Best nye dapat masuk sekolah.
Padahal dulu, beria nak tamatkan zaman persekolahan. Ceh! La ni, baru hang tauu na..

Sekali imbas zaman sekolah aku. Heee.


SRIK -Darjah dua kot. Seingat aku, time ambil gambar ni, aku tengah tengok abang angkat kawan aku. Hahahaha. Long story. Tak bley belah kan?

SKTSA- Aku pindah sekolah ni time darjah empat je, terus dapat kelas depan. So, agak cool di situh. Hahaha. Before this, tak pernah merasa kawan dengan chinese and indians. So, time nih baru lah kenal. Cute nye sume.


SRA TKJ- Okay, ni bukan gambar formal. Tapi believe me, waktu ni zaman kanak-kanak. Tiada perasaan antara lelaki dan perempuan. Asyik gadoh je memanjang. Hahaha. Rindu korang!

Inilah kelas 6 Sri. Budak-budak ini kelas sangat lah pandai except aku lah. Setahu aku, sekarang dorang dah berjaya. Sambung study sana-sini. Kagum sangat dengan korang tau.


SAMTSH - Huaaaaaaaaaaaaaaaa. Ini sumpah rindu giler-giler. Sampai tak tahu nak cakap macam mane. Korang sume dah fly egypt tinggalkan aku kat Malaysia! Hez pulak sesat kat Rusia. Huhu. Kelas yang sangat kecoh, kelakar dan entahlah. Aku appreciate sangat korang tau tak! Rindu dekat mar, didi, maya-chan, hez,syud, mira, aimi, zida, intan, zaf, raja, jijot, nawer, hairil, azrul, arif! Baik tak aku tulis name korang? :D


Zaman STAM, gambar ni seribu kenangan untuk aku. Siapa yang berada dalam dewan ni je, yang ingat, ape yang berlaku time tuh. Abang, adik aku pun ade dalam dewan ni. Hadoyyy, sabar jelaa. Apa pun, soalan yang ditanya oleh akak tuh " Adakah anda akan sambung Mesir?".  Sampai sekarang, orang pelik dengan aku, kenapa aku tak pergi. Boleh dikatakan almost 60% kawan-kawan aku dalam pic ni, alhamdulillah dah sampai sane. Aku doakan korang berjaya ye! =)

3 comments:

  1. yeah you know, ALLAH knows best. I miss you tooooo three four five infinity! <3

    ReplyDelete
  2. Zidaaaaaaaa, i miss you like crazy :(

    ReplyDelete
  3. mcm bukan hamiza yg aku knal..hahaha..berbeda sungguh sih

    ReplyDelete